GoToWebinar käyttökoulutukset

GoToWebinar-käyttökoulutuksesta saat varmuutta omien webinaarien järjestämiseen ja onnistut heti ensimmäisestä webinaarista lähtien.

Järjestämme GoToWebinar-käyttökoulutuksia aloittaville ja myös hieman kokeneemmillekin GoToWebinar-käyttäjille.

Koulutukset ovat aina asiakaskohtaisia, jolloin niissä voidaan huomioida osallistujien erityiset lähtökohdat ja tarpeet.

Koulutamme webinaarien hallinnoijia (GoToWebinar-tilin pääkäyttäjä), avustajia sekä esiintyjiä.

HUOM: Kaikki koulutukset toteutetaan verkossa GoToWebinar-järjestelmällä, joten koulutuksen voit varata osallistujien maantieteellisestä sijainnista riippumatta.


Webinaarin perustaminen GoToWebinar-järjestelmässä

GoToWebinar -käyttökoulutus 1:

Webinaarin perustaminen (0,5 pv)

Koulutus webinaarien hallinnoijille ja avustajille.

Kenelle

Tämä koulutus on tarkoitettu uusille GoToWebinar-käyttäjille, joiden tehtäviin kuuluu webinaarien perustaminen ja hallinnointi.

Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet luoda ja hallinnoida webinaareja omatoimisesti GoToWebinar -järjestelmän avulla.

Milloin tämä koulutus?

Koulutuksen suositeltu toteutusajankohta on heti GoToWebinar-lisenssin hankinnan jälkeen.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa käsiteltäviä asioita ovat:

  • GoToWebinar -käyttäjätili ja käyttöliittymä
  • GoToWebinar-järjestelmän käyttäjäroolit (pääkäyttäjä, avustava pääkäyttäjä, panelisti, yleisön osallistuja)
  • GoToWebinar-webinaarijärjestelmän yleisasetusten käyttö
  • Webinaarin luominen, perustiedot
    • Otsikko, kuvaus ja aikataulutus
    • Lähetystekniikan valinta (standard-webinaari vs. webcast, erot ja eri tekniikoiden edut)
  • Webinaarin asetukset
    • Avustavien pääkäyttäjien ja panelistien kutsuminen
    • Ilmoittautumissivun mukautus ja personointi (logon ja kuvan lisääminen, värimalli)
    • Rekisteröitymisasetusten hallinta
    • Liikenteen lähteiden seuranta (source tracking)
    • Sähköpostiviestien käyttö (vahvistus-, muistutus- ja jälkihoitoviestit)
    • Jaettavien aineistojen (Handouts) ja videoiden lisääminen
    • Pikakyselyiden ja palautekyselyn luominen
  • Webinaarin automaattinen tallentaminen ja videokirjasto
  • Webinaarin esitysmateriaaleja koskevat suositukset

Lisäksi saat käyttöösi GoToWebinar -järjestelmän yksityiskohtaiset suomenkieliset käyttöohjeet.

Koulutuksen toteutustapa

Koulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla verkossa ja sen kesto on 0,5 työpäivää (3 tuntia).

Koulutuksen osallistujamäärä

Maksimi osallistujamäärä: 10 henkilöä.

Koulutuksen hinta

Koulutuksen hinta: 600 EUR.

Hinta sisältää koulutuksen, koulutuksen videotallenteen mp4-muodossa ja GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).

Hintoihin lisätään ALV 24 %. Laskutus koulutuksen toteutuksen jälkeen. Laskun maksuehto 10 pv netto.


GoToWebinar-käyttökoulutus: webinaarin toteuttaminen

GoToWebinar -käyttökoulutus 2:

Webinaarin toteuttaminen (0,5 pv)

Koulutus koko webinaarin toteuttamiseen osallistuvalle tiimille.

Kenelle

Tämä koulutus on tarkoitettu kaikille uusille GoToWebinar-käyttäjille, jotka osallistuvat webinaarien järjestämiseen (pääkäyttäjä, moderaattori, avustaja), tai joiden tehtäviin kuuluu webinaareissa esiintymistä.

Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet toteuttaa onnistuneita webinaareja GoToWebinar -järjestelmän avulla.

Milloin tämä koulutus

Koulutuksen suositeltu ajankohta on heti GoToWebinar-lisenssin hankinnan jälkeen, ennen ensimmäisen webinaarin toteuttamista.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset webinaarin toteuttamiseen liittyvät vaiheet (valmiustila, live-lähetyksen käynnistäminen, webinaarin sisällön esittäminen yleisölle, yleisökysymysten käsittely, webinaarin päättäminen), ja opetellaan käyttämään erilaisia GoToWebinarin toimintoja sujuvan ja osallistujille mielenkiintoisen webinaarin tuottamiseksi.

Koulutuksessa käsiteltäviä asioita ovat:

  • Valmiustilan merkitys ja webinaarin käynnistäminen valmiustilaan
  • Toimet valmiustilan aikana ja live-lähetyksen käynnistäminen
  • GoToWebinarin hallintapaneelin toiminnot eri järjestäjärooleissa toimittaessa (pääkäyttäjä, panelisti, esiintyjä)
  • Chat-toiminnon käyttö webinaarin aikana (viestit järjestäjien kesken, koko yleisölle tarkoitetut viestit)
  • Esiintyjänä toimiminen (presenter-rooli, esitysmateriaalien näyttäminen ruudunjako-toiminnon avulla)
    • Esiintyjän vaihtaminen webinaarin aikana
    • Erilaisten esitysmateriaalien käyttäminen webinaarin aikana (PowerPoint-esitys, selain, videot)
    • Vaihtaminen esitysmateriaalista toiseen (esimerkiksi PPT -> selain -> PPT)
    • Esiintyjän työvälineiden käyttäminen (osoittimet, piirtäminen jne.)
    • Videokameran käyttö
  • Webinaarin vuorovaikutustoimintojen käyttäminen (pikakyselyt, chat-toiminto, yleisökysymysten käsittely)
  • Webinaarin päättäminen
  • Webinaarin tallenteen käsittely

Koulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla verkossa ja sen kesto on 0,5 työpäivää (3 tuntia).

Maksimi osallistujamäärä: 10 henkilöä.

Koulutuksen hinta: 600 EUR.

Hinta sisältää koulutuksen, koulutuksen videotallenteen mp4-muodossa ja GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).

Hintoihin lisätään ALV 24 %. Laskutus koulutuksen toteutuksen jälkeen. Laskun maksuehto 10 pv netto.


HYÖDYNNÄ PAKETTIETU:

GoToWebinar-käyttökoulutukset pakettina: Käyttökoulutus 1 & 2 (kesto 0,5 + 0,5 pv)

Tilaa GoToWebinar-käyttökoulutukset 1 ja 2 pakettina yhteishintaan vain 1000 EUR.

Koulutukset voidaan toteuttaa samana päivänä (aamupäivä + iltapäivä) tai eri päivinä.

Hinta sisältää koulutukset (1 ja 2), koulutusten videotallenteet sekä GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).

Hintoihin lisätään ALV 24 %. Koulutuspaketin hinta laskutetaan, kun käyttökoulutus 1 on toteutettu. Laskun maksuehto 10 pv netto.


KIINNOSTUITKO?

Varaa oma GoToWebinar-käyttökoulutus

Lähetä meille yhteydenottopyyntö, keskustellaan tarpeistanne.


Ota yhteyttä