GoToWebinar-käyttökoulutuksesta saat varmuutta omien webinaarien järjestämiseen ja onnistut heti ensimmäisestä webinaarista lähtien.
Järjestämme GoToWebinar-käyttökoulutuksia aloittaville ja myös hieman kokeneemmillekin GoToWebinar-käyttäjille.
Koulutukset ovat aina asiakaskohtaisia, jolloin niissä voidaan huomioida osallistujien erityiset lähtökohdat ja tarpeet.
Koulutamme webinaarien hallinnoijia (GoToWebinar-tilin pääkäyttäjä), avustajia sekä esiintyjiä.
HUOM: Kaikki koulutukset toteutetaan verkossa GoToWebinar-järjestelmällä, joten koulutuksen voit varata osallistujien maantieteellisestä sijainnista riippumatta.

GoToWebinar -käyttökoulutus 1:
Webinaarin perustaminen (0,5 pv)
Koulutus webinaarien hallinnoijille ja avustajille.
Kenelle
Tämä koulutus on tarkoitettu uusille GoToWebinar-käyttäjille, joiden tehtäviin kuuluu webinaarien perustaminen ja hallinnointi.
Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet luoda ja hallinnoida webinaareja omatoimisesti GoToWebinar -järjestelmän avulla.
Milloin tämä koulutus?
Koulutuksen suositeltu toteutusajankohta on heti GoToWebinar-lisenssin hankinnan jälkeen.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa käsiteltäviä asioita ovat:
- GoToWebinar -käyttäjätili ja käyttöliittymä
- GoToWebinar-järjestelmän käyttäjäroolit (pääkäyttäjä, avustava pääkäyttäjä, panelisti, yleisön osallistuja)
- GoToWebinar-webinaarijärjestelmän yleisasetusten käyttö
- Webinaarin luominen, perustiedot
- Otsikko, kuvaus ja aikataulutus
- Lähetystekniikan valinta (standard-webinaari vs. webcast, erot ja eri tekniikoiden edut)
- Webinaarin asetukset
- Avustavien pääkäyttäjien ja panelistien kutsuminen
- Ilmoittautumissivun mukautus ja personointi (logon ja kuvan lisääminen, värimalli)
- Rekisteröitymisasetusten hallinta
- Liikenteen lähteiden seuranta (source tracking)
- Sähköpostiviestien käyttö (vahvistus-, muistutus- ja jälkihoitoviestit)
- Jaettavien aineistojen (Handouts) ja videoiden lisääminen
- Pikakyselyiden ja palautekyselyn luominen
- Webinaarin automaattinen tallentaminen ja videokirjasto
- Webinaarin esitysmateriaaleja koskevat suositukset
Lisäksi saat käyttöösi GoToWebinar -järjestelmän yksityiskohtaiset suomenkieliset käyttöohjeet.
Koulutuksen toteutustapa
Koulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla verkossa ja sen kesto on 0,5 työpäivää (3 tuntia).
Koulutuksen osallistujamäärä
Maksimi osallistujamäärä: 10 henkilöä.
Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta: 600 EUR.
Hinta sisältää koulutuksen, koulutuksen videotallenteen mp4-muodossa ja GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).
Hintoihin lisätään ALV 24 %. Laskutus koulutuksen toteutuksen jälkeen. Laskun maksuehto 10 pv netto.

GoToWebinar -käyttökoulutus 2:
Webinaarin toteuttaminen (0,5 pv)
Koulutus koko webinaarin toteuttamiseen osallistuvalle tiimille.
Kenelle
Tämä koulutus on tarkoitettu kaikille uusille GoToWebinar-käyttäjille, jotka osallistuvat webinaarien järjestämiseen (pääkäyttäjä, moderaattori, avustaja), tai joiden tehtäviin kuuluu webinaareissa esiintymistä.
Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet toteuttaa onnistuneita webinaareja GoToWebinar -järjestelmän avulla.
Milloin tämä koulutus
Koulutuksen suositeltu ajankohta on heti GoToWebinar-lisenssin hankinnan jälkeen, ennen ensimmäisen webinaarin toteuttamista.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset webinaarin toteuttamiseen liittyvät vaiheet (valmiustila, live-lähetyksen käynnistäminen, webinaarin sisällön esittäminen yleisölle, yleisökysymysten käsittely, webinaarin päättäminen), ja opetellaan käyttämään erilaisia GoToWebinarin toimintoja sujuvan ja osallistujille mielenkiintoisen webinaarin tuottamiseksi.
Koulutuksessa käsiteltäviä asioita ovat:
- Valmiustilan merkitys ja webinaarin käynnistäminen valmiustilaan
- Toimet valmiustilan aikana ja live-lähetyksen käynnistäminen
- GoToWebinarin hallintapaneelin toiminnot eri järjestäjärooleissa toimittaessa (pääkäyttäjä, panelisti, esiintyjä)
- Chat-toiminnon käyttö webinaarin aikana (viestit järjestäjien kesken, koko yleisölle tarkoitetut viestit)
- Esiintyjänä toimiminen (presenter-rooli, esitysmateriaalien näyttäminen ruudunjako-toiminnon avulla)
- Esiintyjän vaihtaminen webinaarin aikana
- Erilaisten esitysmateriaalien käyttäminen webinaarin aikana (PowerPoint-esitys, selain, videot)
- Vaihtaminen esitysmateriaalista toiseen (esimerkiksi PPT -> selain -> PPT)
- Esiintyjän työvälineiden käyttäminen (osoittimet, piirtäminen jne.)
- Videokameran käyttö
- Webinaarin vuorovaikutustoimintojen käyttäminen (pikakyselyt, chat-toiminto, yleisökysymysten käsittely)
- Webinaarin päättäminen
- Webinaarin tallenteen käsittely
Koulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla verkossa ja sen kesto on 0,5 työpäivää (3 tuntia).
Maksimi osallistujamäärä: 10 henkilöä.
Koulutuksen hinta: 600 EUR.
Hinta sisältää koulutuksen, koulutuksen videotallenteen mp4-muodossa ja GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).
Hintoihin lisätään ALV 24 %. Laskutus koulutuksen toteutuksen jälkeen. Laskun maksuehto 10 pv netto.
HYÖDYNNÄ PAKETTIETU:
GoToWebinar-käyttökoulutukset pakettina: Käyttökoulutus 1 & 2 (kesto 0,5 + 0,5 pv)
Tilaa GoToWebinar-käyttökoulutukset 1 ja 2 pakettina yhteishintaan vain 1000 EUR.
Koulutukset voidaan toteuttaa samana päivänä (aamupäivä + iltapäivä) tai eri päivinä.
Hinta sisältää koulutukset (1 ja 2), koulutusten videotallenteet sekä GoToWebinar-käyttöohjeet (pdf-muodossa).
Hintoihin lisätään ALV 24 %. Koulutuspaketin hinta laskutetaan, kun käyttökoulutus 1 on toteutettu. Laskun maksuehto 10 pv netto.
KIINNOSTUIKO?
Pyydä tarjous GoToWebinar-käyttökoulutuksesta
Lähetä meille yhteydenottopyyntö alla olevasta painikkeesta avautuvalla lomakkeella.