Webinaari Startti on ensimmäisen webinaarin toteuttajalle tarkoitettu valmennus- ja konsultointipaketti.
Webinaari Startti -paketin avulla pääset nopeasti tuumasta toimeen. Pidämme aluksi intensiivisen työpajan, jonka aikana saat kaiken tarpeellisen tiedon suunnitellaksesi onnistuneita ja tuloksellisia webinaareja. Tämän jälkeen olemme vielä tukenasi ensimmäisen oikean webinaarisi toteuttamisessa, ideasta jälkihoitoon asti.
Webinaari Startti sisältää:
VAIHE 1: Webinaarivalmennus ”Webinaari A:sta Ö:hön (1 pv)
Valmennuksessa käydään yhdessä läpi kaikki onnistuneen webinaarin suunnittelun ja toteutuksen vaiheet:
- Webinaarin toteutusvaiheet: suunnittelu, valmistelu, osallistujien kutsuminen, toteutus, jälkihoito
- Webinaarin sisällön suunnittelu: esitysmateriaalien käyttömahdollisuudet, toimivien esitysten suunnittelu
- Webinaarin käsikirjoitus: mitä webinaarin aikana täsmälleen tapahtuu, kuka tekee ja mitä
- Webinaarissa esiintyminen: miten toimin luennoitsijana tai kouluttajana webinaarissa
- Webinaarin vuorovaikutusmahdollisuudet ja niiden hyödyntäminen yleisön mielenkiinnon ylläpidossa ja tiedon hankinnassa (pikakyselyt, kysymykset ja muut vuorovaikutusmahdollisuudet)
- Webinaarin logistiikka: osallistujien kutsuminen, viestit, osallistujien ohjeistus ennen tilaisuutta ja tilaisuuden aikana
- Webinaarin jälkihoito
- Webinaarin tekniset järjestelyt: LogMeIn GoToWebinar -järjestelmä, laitevaatimukset, oheislaitteet ja verkkoyhteydet
Lisäksi saat käyttöösi LogMeIn GoToWebinar -järjestelmän yksityiskohtaiset suomenkieliset käyttöohjeet (pdf-muodossa).
Valmennus toteutetaan webinaarina (verkkoyhteys tarvitaan) ja sen kesto on yksi työpäivä (6,0 tuntia). Valmennus voidaan myös jakaa kahteen osaan á 3 tuntia per kerta.
Maksimi osallistujamäärä: 10 henkilöä.
HUOM: Hinta sisältää myös valmennuksen videotallenteen (mp4-tiedostona, käyttöoikeus tilaajan organisaatiossa).
VAIHE 2: Ensimmäisen webinaarin toteutus
Avustamme sinua ensimmäisen webinaarisi toteutuksessa. Olemme tukenasi webinaarin valmistelussa ja toteutuksessa, jolloin sinä voit keskittyä oman kohderyhmäsi palveluun ja haluamiesi viestien välittämiseen.
Toteutusvaiheen sisältö:
- LogMeIn GoToWebinar-lisenssin hankinta
- Webinaarin järjestelyt (aikataulutus ja varaus järjestelmään, kutsut, ilmoittautumissivu, pikakyselyt ja palautekysely) yhdessä Leadstream Oy:n konsultin kanssa
- Webinaarin käsikirjoituksen laatiminen (minuuttiaikataulu)
- Esitysmateriaalien etukäteistarkistus ja tarvittaessa korjausehdotukset
- Leadstreamin konsultti mukana webinaarin toteutuksessa (järjestelmän käyttö, videotallennus, tarvittaessa kysymysten seuranta tilaisuuden aikana)
- Osallistujien help desk (puhelin/sähköposti, avautuu 60 min. ennen webinaarin alkua, sulkeutuu 30 min. webinaarin käynnistyksen jälkeen)
- Videotallenteen muokkaus esitysvalmiiksi (peruseditointi ja konvertointi mp4-muotoon)
- Palauteyhteenveto, Leadstreamin palaute tilaisuuden onnistumisesta ja kehittämisehdotukset.
HUOM: Webinaarin kesto max. 75 minuuttia. Webinaarin pidennys 75 EUR/alkava 30 minuuttia.
Webinaari Startti -paketin sisällöstä vastaa webinaarien käytännön ammattilainen
Webinaari Startti -valmennukset vetää aina kokenut webinaarikonsultti.
Valmennuksessa annettavat neuvot perustuvat vankkaan käytännön kokemukseen. Voit olla varma, että säästät valmennuksen avulla paljon aikaa, vältät monta turhaa erehdystä ja onnistut heti ensimmäisestä webinaarista lähtien.
Webinaari Startti -paketin hinta
Webinaari Startti -paketin hinta on 3.700 EUR (+ ALV 24%).
Hinta sisältää edellä mainitut asiantuntijatyöt ja materiaalit.
Maksuehto: 25 % laskutetaan tilauksen jälkeen, 50 % valmennuksen toteutuksen jälkeen ja 25 % ensimmäisen webinaarin toteutuksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 90 päivän kuluttua tilauksesta.
Ota yhteyttä – keskustellaan sinun tarpeistasi
Lähetä Webinaari Startti -pakettia koskeva yhteydenottopyyntösi täyttämällä tällä sivulla oleva lomake.